تحقیق در مورد الگوريتم هاي ژنتيكي به كاربره شده در مديريت ترافيك هوايي 25 ص

تحقیق در مورد الگوريتم هاي ژنتيكي به كاربره شده در مديريت ترافيك هوايي 25 ص
الگوريتم, الگوريتم هاي ژنتيكي به كاربره شده در مديريت ترافيك هوايي 25 ص, به, تحقیق در مورد الگوريتم هاي ژنتيكي به كاربره شده در مديريت ترافيك هوايي 25 ص, دانلود تحقیق در مورد الگوريتم هاي ژنتيكي به كاربره شده در مديريت ترافيك هوايي 25 ص, ژنتيكي, كارب, هاي

رفتن به سایت اصلی

تحقیق در مورد الگوريتم هاي ژنتيكي به كاربره شده در مديريت ترافيك هوايي 25 ص
لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 25 صفحه
 قسمتی از متن word (..doc) :  
‏9) الگوريتم هاي ژنتيكي به كاربره شده در مديريت ترافيك هوايي‏افزايش ترافيك هوايي، از زمان شروع تجارت هوايي، باعث مشكل اشباع در فرودگاهها، يا مكانهاي فضايي شده است. در حالي كه هواپيماها ارتقاء مي يابند و اتوماتيك تر مي شوند. اما هنوز كنترل ترافيكي بر پايه تجربيات انسان است. مطالعه حاضر ، دو مشكل مديريت ترافيك هوايي (ATM‏) را به جزء بيان مي كند، كه براي آنها راه حل هاي بر پايه الگوريتم ژنتيكي وجود دارد. اولين كاربرد‏در رابطه با مشكل enroute‏ است و دومين كاربرد در مورد مشكلات مديريت ترافيكي در سكوهاي فرودگاهها است‏.‏9.1) راه حل درگيريهاي Enroute‏ = كنترل ترافيك هوايي (ATC)‏ مي تواند توسط يك سرس از فيلترها نشان داده شود، جايي كه هر فيلتر يك ؟ خاص دارد و افق هاي خاص محيطي و موقتي را اداره مي كند. 5 سطح (لِوِل) قابل تشخيص است. در دوره طولاني (بشتر از 6 ماه) ترافيك در يك روش ميكروسكوپي مي تواند برنامه ريزي شود. براي مثال مردم با يك نمودار ترافيكي روبرو هستند كه اندازه هاي كميته ، كه برنامه هاي ساعتي و موافقت با ارتش را مورد توجه قرار داده است، به كاربرده مي شود براي فرهنگ هواپيمايي در زمانهاي اوج يعني بعد ظهر جمعه.‏در دوره كوتاهتر ، معمولاً در مورد تنظيمات قبل ، صحت مي شود. اين مورد شامل برنامه ريزي كردن روز ترافيك ، يك يا دو روز قبل تر مي شود. در اين مرحله ، اشخاص ايدة مشخصي درباره بيشتر برنامه ي پرواز و ظرفيت كنترل هر مركز دارند. حداكثر جريان هواپيما كه مي تواند يك قطر را سوراخ كند. ظرفيت قطر ناميده مي شود. اين عمل توسط CFMU3‏ انجام مي شود. ترافيك ميان آتلانتيك براي مثال در اين مرحله مورد توجه قرار مي گيرد. راههاي هوايي، تنظيم ساعت هاي پرواز و حالت هوا مورد توجه قرار مي گيرد. به طور كل اين شغل توسط FMP4‏ در هر مركز صورت مي گيرد. آخرين فيلتر ، فيلتر تاكتيكال است كه با كنترل داخل يك قطر بستگي دارد. زمان متوسطي كه يك هواپيما در يك بخش صرف مي كند حدود 15 دقيقه است. اينجا ميزان رويت كنترل كننده كمي بالاتر از ميزان دريافت طرحهاي پرواز است چند دقيقه قبل از ورود هواپيما به بخش. كنترل‏ ‏كننده وظيفه چك كردن، حل اختلافات و همپايه بودن با بخش هاي همسايه را تضمين مي كند. در اين حالت تعيين تعريف برخورد مطلوب است. دو هواپيما با هم برخورد دارندوقتي كه فاصله جدايي
 

  • تحقیق در مورد جوشکاری با لیزر

    تحقیق در مورد جوشکاری با لیزر با, تحقیق, تحقیق در مورد جوشکاری با لیزر, جوشکاری, جوشکاری با لیزر, دانلود تحقیق در مورد جوشکاری با لیزر, لیزر, مورد رفتن به سایت اصلی تحقیق در مورد جوشکاری با لیزر لینک دانلود و…

  • تحقیق در مورد امنیت زیستی

    تحقیق در مورد امنیت زیستی امنیت, امنیت زیستی, تحقیق, تحقیق در مورد امنیت زیستی, دانلود تحقیق در مورد امنیت زیستی, زیستی, مورد رفتن به سایت اصلی تحقیق در مورد امنیت زیستی لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل…

  • تحقیق در مورد سیب زمینی 12 ص

    تحقیق در مورد سیب زمینی 12 ص 12, تحقیق, تحقیق در مورد سیب زمینی 12 ص, دانلود تحقیق در مورد سیب زمینی 12 ص, زمینی, سیب, سیب زمینی 12 ص, ص, مورد رفتن به سایت اصلی تحقیق در مورد سیب…

  • تحقیق در مورد بيمه 10ص

    تحقیق در مورد بيمه 10ص 10ص, بيمه, بيمه 10ص, تحقیق, تحقیق در مورد بيمه 10ص, دانلود تحقیق در مورد بيمه 10ص, مورد رفتن به سایت اصلی تحقیق در مورد بيمه 10ص لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل…

  • پاورپوینت در مورد بررسی و تحلیل بازار انحصارچند جانبه

    پاورپوینت در مورد بررسی و تحلیل بازار انحصارچند جانبه انحصارچند, بازار, بررسی, بررسی و تحلیل بازار انحصارچند جانبه, پاورپوینت, پاورپوینت در مورد بررسی و تحلیل بازار انحصارچند جانبه, تحلیل, جانبه, دانلود پاورپوینت در مورد بررسی و تحلیل ساختار بازار انحصار…