تحقیق در مورد مدیریت بازار یابی بین المللی 50 ص

تحقیق در مورد مدیریت بازار یابی بین المللی 50 ص
50, المللی, بازار, بین, تحقیق, تحقیق در مورد مدیریت بازار یابی بین المللی 50 ص, دانلود تحقیق در مورد مدیریت بازار یابی بین المللی 50 ص, ص, مدیریت, مدیریت بازار یابی بین المللی 50 ص, مورد, یابی

رفتن به سایت اصلی

تحقیق در مورد مدیریت بازار یابی بین المللی 50 ص
لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 50 صفحه
 قسمتی از متن word (..doc) :  
‏1‏2‏مقدمه :‏هر روز میلیاردها دلار کالا و خدمت بین کشورهای جهان مبادله می شود. امروزه ملتهای جهان از طریق شبکه چند ملیتی اقتصادی، اجتماعی و سیاسی به یکدیگر پیوند خورده اند. هر اندازه این ارتباطات مهمتر و پیچیده تر می شوند کشورها از یکسو ثروتمندتر و از سوی دیگر نسبت به مداخله کشورهای خارجی آسیب پذیرتر می گردند. این آسیب پذیری محیط مالیه و تجارت بین المللی را تبدیل به یک میدان سیاسی می کند.‏این فصل جنبه های مهم اقتصادی و مالی جهانی را در بر می گیرد. ابتدا اهمیت نظریه های تجارت بین المللی توضیح داده می شود و سپس رشد داد و ستد بین المللی مورد توجه قرار می گیرد‏‍‏ آنگاه محدودیتهای تجاری و همچنین سازمانهایی که امر تجارت را تسهیل می کنند‏‍‏، تبیین می گردد، سپس دلیل گروه بندی های منطقه ای بررسی می شود. علاوه بر سناخت این عوامل اقتصادی که بازاریابیس بین المللی را تحت ت ثأثیر قرار می دهد، بررسی محیط اقتصادی هر کشور خاص از قبیل شناخت متغیرهایی همچون جمعیت، درآمد و تولید ناخالص ملی یک کشور در تصمیم به ورود به یک بازار خارجی نقش بسزایی دارد.‏تجارت بین المللی (INTERNATIONAL TRADE‏) ‏به سختی می توان کشوری را در جهان یافت که خودکفا باشد. اصلاٌ چرا باید خودکفا بود؟ محدود کردن مصرف فقط در حد تولیدات داخلی بدلیل کوچک شدن دامنه محصولات و کاهش کیفیت کالاها، باعث پایین آمدن سطح زندگی مردم می شود.‏کالاهای خارجی در افزایش سطح زندگی مردم یک جامعه بسیار مؤثر است. اما همانطوری که در جدول شماره (1ـ2) نشان داده شده است، میزان تجارت خارجی تمام کشورها یکسان نیست. به عنوان مثال، واردات ژاپن، مکزیک و ایالات متحده آمریکا کمتر از 13 درصد تولید ناخالص داخلی (GDP‏) آنها می باشد در حالیکه نسبت واردات به (GDP‏) در هلند و بلژیک به ترتیب 46 درصد و 61 درصد می باشد. حتی در کشورهایی مثل ایالات متحده آمریکا که ظاهراً زیاد متکی به کالاهای وارداتی نیستند، کالا و خدمات خارجی نقش بسیار مهمی را ایفا می نمایند. مثال زیر کالاهای مورد استفاده یک مصرف کننده آمریکایی را توصیف می کند:
 

  • تحقیق در مورد قارچ 67ص

    تحقیق در مورد قارچ 67ص 67ص, تحقیق, تحقیق در مورد قارچ 67ص, دانلود تحقیق در مورد قارچ 67ص, قارچ, قارچ 67ص, مورد رفتن به سایت اصلی تحقیق در مورد قارچ 67ص لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل…

  • تحقیق در مورد کشاورزی

    تحقیق در مورد کشاورزی تحقیق, تحقیق در مورد کشاورزی, دانلود تحقیق در مورد کشاورزی, کشاورزی, مورد رفتن به سایت اصلی تحقیق در مورد کشاورزی لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و…

  • پیشینه ومبانی نظری تحقیق سازگاری

    پیشینه ومبانی نظری تحقیق سازگاری پیشینه, پیشینه ومبانی نظری تحقیق سازگاری, تحقیق, دانلود پیشینه ومبانی نظری تحقیق سازگاری, سازگاری, نظری, ومبانی رفتن به سایت اصلی پیشینه ومبانی نظری تحقیق سازگاری لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل : …

  • طرح درس علوم سوم ابتدايي

    طرح درس علوم سوم ابتدايي ابتدايي, دانلود طرح درس علوم سوم ابتدايي, درس, سوم, طرح, طرح درس علوم سوم ابتدايي, علوم رفتن به سایت اصلی طرح درس علوم سوم ابتدايي لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل : …

  • تحقیق در مورد جمع آوری و دفع پسآب مجامع کوچک 56 ص

    تحقیق در مورد جمع آوری و دفع پسآب مجامع کوچک 56 ص 56, آوری, پسآب, تحقیق, تحقیق در مورد جمع آوری و دفع پسآب مجامع کوچک 56 ص, جمع, جمع آوری و دفع پسآب مجامع کوچک 56 ص, دانلود تحقیق…